خدمات الکترونیک

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تعداد موارد یافت شده : 14 تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
لیست خدمات
موافقت اصولی فعالیت مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی
شرح خدمت:
موافقت اصولی فعالیت مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
صدور مجوز فعالیت مدارس و مراکز پیش‌دبستانی وآموزشگاههای زبان وعلمی
شرح خدمت:
منظور از مجوز تأسیس، آن است که شخص، دارای شرایط تأسیس مدرسه/مرکزغیردولتی می باشد. مجوز تأسیس از زمان صدورحداکثر به مدت دو سال اعتبار دارد و شخص متقاضی دارای مجوز تأسیس می بایست در طی مدت مذکور نسبت به تمهید مقدمات لازم برای راه اندازی مدرسه یا مرکز اقدام و مجوز راه اندازی دریافت نماید، در غیر این صورت مجوز تأسیس صادره از درجه ی اعتبار ساقط خواهد شد.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانش
شرح خدمت:
صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانش
نوع خدمت: تراکنشی
نحوه ارائه خدمت:
صدور تاییدیه تحصیلی مدرک تحصیلی دانش آموزی
شرح خدمت:
کلیه افرادی که در مدارس وزارت آموزش و پرورش( داخل یا خارج از کشور) تحصیل نموده اند و در هر کدام از دوره‌های تحصیلی، از هر نظام آموزشی از سال 1330موفق به دریافت مدرک تحصیلی شده‌اند، می‌توانند بدون قید زمان و مکان از بستر اینترنت، توسط رایانه یا تلفن همراه به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و با تکمیل فرم‌های مرتبط، تاییدیه تحصیلی را دوره های ابتدایی، کلاس ششم قدیم، متوسطه اول، سیکل( نظام قدیم)، راهنمایی، دیپلم و پیش دانشگاهی را دریافت نمایند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
رزرو اتاق در مشهد مقدس
شرح خدمت:
كليه فرهنگيان محترم مي توانند از امكانات حداقلي كه اداره كل اموزش و پرورش خراسان جنوبي مهيا نموده استفاده نمايند . به اين منظور وارد سايت گرديده و با پرداخت هزينه اتاق مورد دلخواه را رزرو مي نمايد.
نوع خدمت: تراكنشي
نحوه ارائه خدمت:
حمایت از تشکل های دانش‌آموزی (انتخابات شورا دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و ...)
شرح خدمت:
دانش آموزان برای پربارتر نمودن فضای آموزشگاه جذب تشکل‌هایی همچون شورای دانش آموزی و برای بهره بردن از فضای انقلاب جذب بسیج دانش آموزی می گردند. فرآیند بدین صورت است که پس از پذیرش و ثبت نام دانش آموزان در مدارس، تبلیغات در خصوص شوراها و تشکل‌ها انجام می شود و سپس انتخابات از طریق سامانه انجام می‌گردد و دانش آموزان منتخب معرفی می شوند. ذینفعان کلیه دانش آموزان کشور می باشند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
ثبت نام دانش آموزان در مدارس ابتداي مهرماه
شرح خدمت:
كليه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي بايد در سامانه سناد ثبت نام نمايند .براي سهولت در كار دانش آموزان مديران مدارس براي پايه هاي مياني ثبت نام را را بصورت يكجا انجام مي دهند .
نوع خدمت: تعاملي
نحوه ارائه خدمت:
ثبت نام برخط مدارس شاهد
شرح خدمت:
مدارس شاهد مختص فرزاندان شهدا، جانیازان، ایثارگران، و در صورت داشتن شرایط خاص سایر دانش‌آموزان نیز می توانند در این مدارس ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
ثبت نام الکترونیکی آزمون ورودی مدارس نمونه مردمی
شرح خدمت:
آزمون مذکور برای پایۀ هفتم و نهم به شیوۀ چهارگزینه‌ای به صورت متمرکز، با تکیه بر سطوح بالای شناختی طرّاحی و برگزار می‌شود، البته پذیرش دانش‌آموز پایۀ نهم به دهم به منظور تکمیل ظرفیّت بخشی از کلاس‌های مدارس مربوطه صورت می پذیرد.
نوع خدمت: تراکنشی
نحوه ارائه خدمت:
ثبت و رسیدگی به شکایات / دریافت گزارش های مردمی
شرح خدمت:
رسیدگی به شکایات پس از اعلام شکایت توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی، برای شفاف سازی امور و رفع تظلمات اداری و ایجاد زمینه مناسب جهت احقاق حق و استقرار عدالت صورت می گیرد. روند فرایند بدین صورت است: در ابتدا شکایت ثبت و بررسی اولیه می گردد . پس از قبول شکایت و وصول آن، موضوع پیگیری و به شاکی پاسخ داده خواهد شد. در صورت نیاز به فرصت بیشتر برای پیگیری و ارائه پاسخ، مراتب از طریق سامانه به اطلاع شاکی خواهد رسید. شاکی در هر مرحله از بررسی، امکان انصراف از شکایت خود را خواهد داشت. ذینفعان این خدمت و افرادی که می توانند شکایات خود را ثبت کنند در این سامانه شامل تمامی دانش آموزان، والدین، پرسنل وزارت آموزش و پرورش، اشخاص حقیقی، نهادها یا شرکتها و تمامی آحاد ملت و مردم می باشند. این سامانه علاوه بر شکایات رسمی، گزارش های مردمی را نیز دریافت و پیگیری میکند که این مورد در راستای اجرای موضوع صدوبیست وهشتمین جلسه شورای عالی اداری مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری می باشد.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
پیشخوان خدمات سازمانی اداره کل اموزش و پرورش خراسان جنوبی
شرح خدمت:
خدمات قابل انجام در پیشخوان خدمات سازمانی به شرح ذیل می باشد: فیش حقوقی فرم خلاصه سوابق فرم خلاصه سوابق ابلاغ ابلاغ حکم شاغلین حکم شاغلین کارت پرسنلی کارت پرسنلی نقل و انتقالات نقل و انتقالات پیش نویس ابلاغ پیش نویس ابلاغ نظر سنجی نظر سنجی فرم اطلاعاتی فرم اطلاعاتی سازماندهی نیروی انسانی سازماندهی نیروی انسانی ارزشیابی کارکنان ارزشیابی کارکنان اطلاع رسانی و پشتیبانی اطلاع رسانی
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
اسکان در مراکز /مجموعه های فرهنگی، تربیتی، رفاهی
شرح خدمت:
جهت استفاده از مراکز اقامتی و رفاهی برای فرهنگیان و مهمانان آنها ، تصمیمی بر ایجاد بستر مناسبی برای استفاده آسان و بهینه از این مراکز گرفته شد . فرآیند این سامانه شامل ثبت و رزرو، پذیرش و طرح اسکان کلیه مراکز رفاهی و مدارس می باشد. در سایت http://eskan.medu.ir با انتخاب هر استان ، کلیه اقامتگاه ها با آدرس و شماره تلفن معرفی شده است. ذینفعان این خدمت کلیه فرهنگیان ومهمانان آنان می باشند.
نوع خدمت: تراکنشی
نحوه ارائه خدمت:
آموزش دوره های ضمن خدمت فرهنگیان
شرح خدمت:
به استناد بخشنامه 1834 / 200 مورخ 30 / 1 / 1390 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به اطلاع می رساند: حداقل آموزش سالانه برای فراگیران 40 ساعت و حداکثر ساعت آموزش سالانه 200 ساعت می باشد . لذا با توجه به آنکه بازه زمانی آموزش از یکم فروردین هر سال لغایت 29 اسفند همان سال می باشد ، همکاران محترم به نحوی برنامه ریزی نمایند که بتوانند در دوره ها شرکت نمایند .
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
آزمون‌های مشاوره تحصیلی
شرح خدمت:
ین سامانه به عنوان بخشی ازسامانه نماد، فرایند های ارایه خدمات درسه حوزه تسهیل وسازماندهی می نماید: آزمو ن های غربالگری پایه : توسط دانش آموزان تمامی دوره ها تکمیل می گردد به استثنای دانش آموزان دوره ابتدایی که توسط معلمان/ مشاوران/ والدین تکمیل می گردد. آزمون سلامت روانی – رفتاری : ویژه غربالگری روانی – اجتماعی دانش آموزان متوسطه اول که توسط دانش آموزان تکمیل می گردد. آزمون توانایی و رغبت : ویژه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم که توسط دانش آموزان تکمیل می گردد. این آزمونها در راستای شناخت دانش آموزان از توانایی ها و علاقه مندی های آن ها برگزار می شود. دانش آموزان و والدین برای دریافت رمز ورود باید مشاور مدرسه و یا مدیر مدرسه مراجعه نمایند. مشاوران ، مربیان منتخب ومعلمان برای دریافت رمز ورود باید به مدیر مدرسه مراجعه نمایند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
<<   <  1  >   >>  
Powered by DorsaPortal