خدمات الکترونیک
درگاه پرداخت اينترنتي
شرح خدمت:
به منظور ارائه خدمات نوين بانكداري الكترونيك و كاهش مراجعات حضوري و انجام خدمات بانكداري الكترونيك سامانه درگاه پرداخت اينترنتي بانك ملي ايران راه اندازي گرديد. در اين سامانه امكان پرداخت هزينه هاي كالا يا خدمات در بستر اينترنت براي مشتريان با كارتهاي شتاب فراهم گرديده و پذيرندگان داراي درگاه مي توانند از طريق سايت رسمي خود عمليات فروش اينترنتي را به انجام رسانند.
نوع خدمت:
اطلاع رساني
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:
شرايط لازم جهت دريافت خدمت


متقاضيان ثبت و استفاده از درگاه هاي بانك ملي ايران بايد شرايط اوليه ي ذيل را دارا باشند:

 متقاضي داراي يكي ازانواع حساب (جاري - قرض الحسنه - سپرده كوتاه‌مدت) نزد يكي از شعب بانك ملي (ترجيحا قرض الحسنه جاري) باشد.

 مشتري (پذيرنده) بايد از مشتريان شناخته شده و معتبر بانك باشد.

 در سايت معرفي شده براي فروش اينترنتي نماد اعتماد الكترونيك قابل مشاهده باشد.
  نحوه ارائه درخواست
 مشتري به آدرس https://novin.sadadpsp.ir/RG مراجعه و از طريق منوي ثبت درخواست پذيرندگي در بخش خدمات اينترنتي، اقدام به ثبت درخواست خود و ارسال مدارك مورد نياز نموده و كد رهگيري مربوطه را دريافت نمايد.

 مشتري كد رهگيري دريافت شده را جهت تائيد در سامانه خدمات اينترنتي بانك، به شعبه ارائه مي نمايد.

24 ساعت پس از انجام تائيد مربوطه توسط شعبه، درگاه اينترنتي ثبت گرديده و شماره هاي پذيرنده و پايانه به همراه كدهاي مربوطه و رمز اختصاصي به آدرس الكترونيكي مشتري ارسال مي گردد. مشتري پس از انجام پيكربندي هاي لازم و همچنين تست هزار ريال (1000 ريال) بايد با بخش پشتيباني پذيرندگان اينترنتي به شماره 83386-021 (كليد 2) تماس گرفته و نسبت به افزايش سقف اعتبار درگاه خود اقدام نمايد.
 
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal