همراه بانك سپه (بانكداري همراه)
مدارک مورد نیاز:
1- با عنايت به اينكه نرمافزار جديد همراه بانك بر اساس شماره مشتري طراحي شده است، از اين رو پيشنياز استفاده از نرمافزار مذكور، دريافت شماره مشتري از شعبه ميباشد. نحوه اخذ شماره مشتري براي مشتريان جديد (افتتاحي) و مشتريان قديمي يكسان است. 2- تكميل فرم «درخواست خدمات سامانههاي غيرحضوري» موجود در شعبه براي كليه مشتريان اعم از مشتركين قبلي همراه بانك و متقاضيان جديد، به ازاي هر حساب ايشان كه مايل به فعالسازي سامانه همراه بانك براي آن ميباشند، ضروري است. 3- در حال حاضر صرفاً رمز تائيد ثابت براي همراه بانك كاربرد دارد و ساير رمزها در اين نسخه از نرمافزار كاركرد ندارد. 4- به ازاي كليه حسابهاي مورد تقاضاي مشتري، يك رمز تائيد براي مشتري جهت انجام تراكنشهاي مالي به شماره همراه معرفي شده وي پيامك ميشود. رمز تائيد مورد استفاده براي انجام تراكنشهاي مالي اعم از انتقال وجه، پرداخت قبض و... در درگاه همراه بانك نسخه مشتري محور به مشتري تعلق ميگيرد و لذا براي كليه حسابهاي وي در اين درگاه يكسان است. بديهي است اين رمز با رمز تائيد قبلي (رمز دوم ثابت مرتبط با حساب و كارت ) در ساير درگاهها (اينترنت بانك و تلفنبانك) متفاوت است. 5- مشترياني كه شماره مشتري بانك سپه را دريافت و از درگاه شعبه نسبت به فعالسازي همراه بانك خود اقدام و رمز اول (رمز ورود به درگاه) را دريافت نمودهاند، ميتوانند از طريق شعبه يا مراجعه به سايت بانكداري اينترنتي سپه به نشاني www.ebanksepah.ir، برنامه همراه بانك سپه (نسخه مشتريمحور) را بارگذاري (Download) نموده و آن را بر روي دستگاه خود نصب نمايند. |
توجه: دقت كنيد آخرين نسخه نرم افزار همراه بانك را فقط از سايت رسمي بانك سپه به نشاني اينترنتي mobile.ebanksepah.ir دريافت نماييد. با توجه به مشكلات ناشي از سرقت الكترونيكي اطلاعات توسط بدافزارها، بهتر است همواره نسخه برنامه را مستقيماً از وب سايت فوق دريافت و بر روي گوشي خود نصب نماييد. |
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت: