چطور به بام بپيوندم; براي استفاده از سامانه بام دركدام گروه قرار مي گيرم:

مشتري بانك ملي ايران هستم و پيامك تراكنشهاي بانك ملي را دريافت مي كنم از همين الان عضويت شما در سامانه بام و پيوستن شما به كاربران بام را تبريك مي گوييم. همين الان روي دكمه عضويت و فعال سازي كليك كرده و با وارد كردن مشخصات شناسنامه اي و شماره تلفن همراه دريافت كننده پيامك هاي تراكنشهاي مالي و اطلاعات مربوط به كارت بانكي خود به راحتي با انتخاب شناسه كاربري و رمز عبور در چند دقيقه كاربر بام مي شويد.

مشتري بانك ملي ايران هستم ولي از سامانه پيامكي بانك ملي ايران استفاده نمي كنم. يك زحمت كوچك براي شما داريم. به اولين
شعبه بانك ملي ايران كه در مسير شماست مراجعه كرده و درخواست فعال سازي ساپتا كنيد. با اين كار ضمن اينكه پيامك تراكنشهاي شما مرتبا ارسال مي شود بلافاصله پس از فعال شدن سرويس براي شما در گروه يك قرار مي گيريد و به راحتي مي توانيد به بام پيوسته و از آن استفاده كنيد.

اگر شما فاقد حساب در بانك ملي ايران هستيد مي بايست در اولين فرصت به يكي از
3300 شعبه اين بانك مراجعه كنيد و علاوه بر افتتاح حساب در بانك ملي ايران فرم ساپتا (سرويس پيامك) را نيز تكميل كرده تا مانند گروه يك به سامانه بام بپيونديد. همراهي شما افتخار ماست.