خدمات الکترونیک
سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی
شرح خدمت:
سامانه جامع خدمات مسافرتی به منظور ثبت اطلاعات و مدیریت مجوزهای بند ب کلیه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی توسط معاو نت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شده است. لذا کلیه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی مکلف به ثبت اطلاعات خود در این سامانه می باشند
نوع خدمت:
یکپارچه سازی
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:
دارک مورد نیاز اسکن عکس 3*4 - کپی شناسنامه از صفحه اول و آخر - کپی کارت ملی - کپی کارت پایان خدمت برای آقایون - مدرک تحصیلی -سوابق فعالیت در زمینه تور گردانی و گردشگری - لوح مدیر فنی - استعلام حراست - تشخیص هویت و بهداشت
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal