خدمات الکترونیک

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تعداد موارد یافت شده : 7 تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
لیست خدمات
نرم افزار همراه بام ملي
شرح خدمت:
ورود با اثر انگشت ورود با اثر انگشت (در صورتيكه حداقل نسخه اندرويد 6 باشد و گوشي امكان سخت افزاري اسكن اثر انگشت را داشته باشد.) صورتحساب مشاهده جزئيات اطلاعات تراكنشها امكان افزودن يادداشت امكان طبقه بندي تراكنشها امكان مشاهده نمودارهاي واريز/ برداشت و مانده در بازه هاي هفتگي و ماهانه امكان فيلتر كردن بر اساس پارامترهاي انتخابي انتقال پول انتقال ازحساب به حساب ( درون بانكي / شتابي) تشخيص هوشمند نوع انتقال پول ( ساتنا، پايا، ... ) از روي مبلغ و مقصد تراكنش تشخيص بانك مقصد از روي شماره حساب/ شبا مقصد تراكنش امكان تائيد چند مرحله اي انتقال پول وافزودن مشخصات حساب و كارت افراد به ليست دفترچه تماس به صورت خودكار پس از انتقال كارت به كارت انتقال كارت به كارت درون بانكي انتقال كارت به كارت شتابي پرداخت قبض پرداخت قبض بر مبناي كارت پرداخت قبض با استفاده از باركد خوان چك امكان تعيين مبلغ چك امكان استعلام وضعيت چك پرداخت اقساط تسهيلات مشاهده اطلاعات تسهيلات بازپرداخت اقساط تسهيلات صورتحساب تسهيلات امكان مشاهده ريز تراكنشهاي تسهيلات امكان مشاهده جزئيات پرداخت اقساط تسهيلات امكان مشاهده نمودار وضعيت بازپرداخت اقساط تسهيلات امكان مشاهده جزئيات تسهيلات مسدودي كارت امكان مسدود كردن تمامي كارت هاي بانك ملي با رمز دوم مانده كارت ورود شماره كارت جديد و يا انتخاب كارت مورد نظر از ليست كارت ها مشاهده مانده آني كليه كارتهاي بانك ملي ايران شامل بن كارت، هديه كارت و غيره اضافه نمودن خودكار انواع كارت هاي بانك ملي به ليست كارت هاي مشتري شارژ خريد شارژ با دريافت و مشاهده رمز شارژ مستقيم سيم كارت بازيابي اطلاعات آخرين شارژ شارژ خودكار ثبت درخواست شارژخودكار براي شماره همراه شما فعالسازي، غير فعالسازي و حذف شارژخودكار
نوع خدمت: اطلاع رساني
نحوه ارائه خدمت:
سامانه تلفن بانك ملي
شرح خدمت:
بانك ملي ايران به منظور رفاه حال مشتريان محترم در جهت ارائه خدمات بانكي اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتي و كاهش مدت انتظار در شعب بانك و سفرهاي درون شهري اقدام به راه اندازي سيستم تلفنبانك نمود. شماره تلفن هاي 2784 و 09622 جهت اطلاع از مانده حساب و سه گردش آخر حساب متمركز و پرداخت قبوض خدماتي مشترياني كه حساب سيبا دارند تعبيه شده است. ضمنا خاطر نشان مي سازد اين شماره ها بصورت شبانه روزي هر دو خدمت بالا را تواما به مشتريان محترم عرضه مي نمايد. مشتريان محترم جهت استفاده از سامانه تلفنبانك بانك ملي ايران بايد در وهله اول با مراجعه به يكي از دستگاههاي خودپرداز اين بانك و انتخاب گزينه تغيير رمز- انتخاب رمز دوم ، براي خود يك كد 5 تا 12 رقمي را به عنوان رمز دوم تعريف نمايند . در استفاده از سامانه تلفنبانك داشتن رمز دوم براي شماره كارت و درصورت استفاده از شماره حساب ، رمز تلفن بانك حساب، الزامي مي باشد.
نوع خدمت: اطلاع رساني
نحوه ارائه خدمت:
سامانه بينا
شرح خدمت:
معرفي سامانه بينا : با توجه به اهميت صورتحساب و دريافت گزارشات صحيح، سريع و قابل پردازش در سامانه هاي بانكي و با عنايت به آنكه نياز به شخصي سازي و دسته بندي حسابها و تراكنش هاي آنها در سازمان هاي بزرگ امري رايج است، سامانه گزارشات مديريتي با نام اختصاري « بينا » تهيه و در اختيار مشتريان قرار گرفته است. اين سامانه علاوه بر نمايش گزارشات مالي از جمله صورتحساب، ريز تراكنش، مانده گيري و .... امكان دسته بندي اطلاعات، حسابها، كاربران، سازمانها را دارد. همچنين سامانه بينا موظف است امكان پيگيري و گزارش گيري لحظه اي «استعلام آني» را نيز فراهم نمايد. مديريت سامانه : سامانه بينا بمنظور مديريت حسابها و كاربران از مفهومي به نام سازمان استفاده مي نمايد كه به نام توافقي تخصيص داده شده به هرمشتري اطلاق مي گردد.درسامانه بيناواحدهاي سازماني ياسازمانهاي وابسته به آن بعنوان زيرسازمان ( زيرشاخه )شناخته مي شوند. امكاناتي كه در سامانه بينا وجو دارد به شرح ذيل اعلام مي گردد : -تعريف مراكز/ ادارات و... به صورت درختي كه در هنگام گزارشگيري ميتوان از امكان فيلترينگ حسابها و حذف و ويرايش و افزودن بر اساس مراكز استفاده نمود . - تعريف گروه حسابها (متمركز – غير متمركز ) -تعريف عناوين/ منبع حسابها ( به صورت درختي ) با امكان حذف و ويرايش - تعريف حسابها و سطوح دسترسي به آنها - سطوح دسترسي تراكنشها -تعريف كاربران و سطح دسترسي آنها با امكان حذف و ايجاد كاربري گزارشهاي مالي : صورتحساب براي دريافت صورتحساب از يك حساب خاص و تراكنش هاي انجام شده از جمله برداشت يا پرداخت حساب سازمان كه از طريق يكي ازچهار درگاه ممكن : اينترنت ، عمليات درون شعبه و پايانه هاي پرداخت POS» و يا PinPad در بازه زماني تعيين شده صورت گرفته استفاده مي شود. در اين نوع گزارش، اطلاعاتي چون نوع پرداخت (واريز يا برداشت )نوع درگاه پرداخت (pos-pinpad ، عمليات درون شعبه و اينترنت ) شماره حساب ، تاريخ (شروع و پايان گزارش ) ساعت (شروع و پايان زمان تراكنش) مبلغ تراكنش (حداقل و حداكثر مبلغ به ريال ) شماره پيگيري تراكنش و فيلد اضافي 1 و 2 كه حداكثر طول 31 كاراكتر بوده و توافق بين مشتري و بانك مي باشد در صورتحساب يك حساب ارائه داده مي شود . مانده حساب براي دريافت مانده حساب گروهي انتخاب بر اساس مراكز و منابع و يا بر اساس يك شماره حساب خاص كه مجوز گزارشگيري آن تخصيص داده شده است و حتما"با تعيين تاريخ و شماره حساب مشخص و سرفصل و كد شعبه مي توان از اين گزارش استفاده نمود. اعلام مانده قطعي فقط براي روزهاي گذشته مقدور است . ريز تراكنش به منظور دريافت ريز تراكنشهاي دستگاه هاي POS و درگاه اينترنتي با ذكر تاريخ و شماره حساب ،‌شماره پيگيري و مبلغ تراكنش از اين گزارش استفاده مي شود كه شماره پيگيري و شماره سفارش اينترنتي (اگر از كانال درگاه اينترنتي باشد) مربوط به شماره حسابي كه مجاز به گزارشگيري آن مي باشيم در تاريخ و بازه زماني خاص و با حداقل و حداكثر مبلغ تراكنش به ريال در اين گزارش ارائه داده ميشود بصورت فايل Excel نمايش مي دهد. پيگيري تراكنش براي پيگيري تراكنش انجام شده بر روي يك حساب و مشاهده وضعيت آن با ذكر تاريخ و ساعت (00.00)و شماره حساب و حداقل و حداكثر مبلغ تراكنش با ارائه شماره پيگيري و فيلد اضافي 1 و 2 توافق بين مشتري و بانك حداكثر تا 31 كاراكتر مي باشد با تأخير 15 دقيقه از اين گزارش استفاده مي شود. پيگيري آني با توجه به آنكه سامانه بينا طبق شرايط و قوانين موجود تنها تراكنش هاي تا ساعت 00:00 روز جاري را نشان مي دهد، در صورت نياز مي توان از اين گزارش براي دريافت اطلاعات لحظه اي با ذكر شماره حساب و تاريخ و ساعت و شماره پيگيري تراكنش انجام شده با درج 6 رقم سمت راست تهيه ميشود استفاده نمود. صورتحساب تلفيقي همانند صورتحساب عادي است و علاوه بر نمايش اطلاعات كلي حساب ريز تراكنشها را نيز نمايش مي دهد و در صورت نمايش ريز تراكنش رديف سر جمع آن نشان داده نخواهد شد. در اين گزارش به نوع پرداخت (واريز يا برداشت ) درگاه پرداخت (اينترنت ، عمليات شعبه ، پايانه پرداخت POS يا PINPAD ) و شماره حساب يا حسابهاي كه مجاز به گزارشگيري از آن دار داريم با تاريخ و ساعت و مبلغ تراگنش و شماره پيگيري و فيلد اضافي 1 و 2 و شناسه سطح دستري كاربر ارائه مي دهد . صورتحساب تلفيقي تلفيقي از دو گزارش صورتحساب و ريز تراكنش مي باشد كه براي تراكنش هاي اينترنتي يا POS آفلاين كه در طول روز صورت گرفته ، در پايان هر روز جمع تراكنشهاي انجام شده به صورت سرجمع در گزارش صورتحساب درج مي شود . در اين گزارش تراكنشهاي سرجمع حذف شده وبجاي آن ريز تراكنشها بصورت فايل EXCEL نمايش داده مي شود . راهنماي استفاده از سامانه بينا سازمان هاي دولتي با مراجعه به يكي از شعب بانك ملي و ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه و شركت ها نيز با ارائه درخواست به يكي از شعب بانك ملي مي توانند از اين خدمت بهره مند شوند. در هر صورت داشتن حساب نزد بانك ملي ايران ضروري است.
نوع خدمت: اطلاع رساني
نحوه ارائه خدمت:
سامانه بانكداري الكترونيكي بانك ملي ايران "بام"
شرح خدمت:
هدف ما از ايجاد سامانه در دو جمله خلاصه مي شود: نوآوري پاياني ندارد و مشتريان ما لايق بهترين خدماتند سامانه بام بانك ملي ايران علاوه بر ارائه خدمات متداول بانكداري اينترنتي، ارائه دهنده خدماتي نوين در حوزه حسابداري شخصي مي باشد. ما مي دانيم انسان هاي هوشمند زندگي هوشمند داشته و ابزارهاي هوشمند انتخاب مي كنند و به همين دليل است كه ما به شما بام را پيشنهاد مي كنيم. شما با اين ابزار هوشمند نيازي نيست تا بدانيد انتقال وجه مورد نظرتان ساتنا هست يا پايا، درون بانكي هست يا خير، نيازي نيست به دنبال شماره كارت و يا شماره حساب كساني كه بيشترين مراوده مالي داريد بگرديد، و ديگر لازم نيست مشخصات اين افراد را در جايي ديگر يادداشت كنيد. حتي براي پيام دادن به آنها در مورد پرداخت نياز به ابزار ديگري نيست. سامانه بام كاملا هوشمندانه همه اين خدمات را در اختيار شما مشتري هوشمند قرار مي دهد. زمان با ارزشترين دارايي شماست و ما دوست داريم شما آن را براي لحظات خوب زندگي خود اندوخته كنيد. به همين دليل است كه ما سامانه بام را به گونه اي طراحي كرده ايم تا شما بدون نياز به دستگاه هاي رمز جانبي و با كاربري بسيار راحت بتوانيد از همه دستگاه ها اعم از كامپيوتر، تبلت و گوشي با سيستم عاملهاي مختلف از آن استفاده كنيد. علاوه بر اين كافيست اپليكيشن همراه بام را نيز نصب كنيد تا بلافاصله و در هر زمان و مكاني امور بانكي خود را مديريت كنيد. خواسته هاي شما انگيزه ادامه مسير ماست. سامانه بام بانك ملي ايران به گونه اي طراحي شده تا نيازهاي ويژه هر مشتري را پياده سازي و مرتفع كند. اگر در سازمان و يا شركت خود به دنبال راهكارهاي ويژه مديريت مالي هستيد كافي است با كارشناس بازاريابي ما به شماره تلفن 60993761-021 بگيريد و نيازهاي خود را مطرح كنيد. ما اين قابليت و آمادگي را داريم تا سامانه بام را براي شركت و يا سازمان شما ويژه سازي كرده و در اختيارتان قرار دهيم. امكان دستيابي به سامانه بام در هر لحظه و هر مكان موجب شد تا تيم بام علاوه بر ارايه اين سامانه بر روي وب، اقدام به تهيه نرم افزار اين سامانه بر روي موبايل و پلتفرم هاي IOS و Android نمايد. اين نرم افزار با هدف برطرف كردن تمام نيازهاي ضروري كاربران بر اساس امكانات موجود برروي تلفن هاي همراه طراحي شده است. از امكانات منحصر بفرد اين نرم افزار مي توان به پرداخت قبوض از طريق باركدخوان، امكان به اشتراك گذاري رسيد تراكنش هاي كارت به كارت بر روي شبكه هاي اجتماعي و يا پيامك، اشتراك گذاري تراكنش ها در شبكه هاي اجتماعي و يا از طريق پيامك و همچنين محيطي كاملا كاربر پسند نام برد. شما مي توانيد از طريق اين لينك نرم افزار همراه بام را دانلود نماييد.
نوع خدمت: تعاملي
نحوه ارائه خدمت:
درگاه پرداخت اينترنتي
شرح خدمت:
به منظور ارائه خدمات نوين بانكداري الكترونيك و كاهش مراجعات حضوري و انجام خدمات بانكداري الكترونيك سامانه درگاه پرداخت اينترنتي بانك ملي ايران راه اندازي گرديد. در اين سامانه امكان پرداخت هزينه هاي كالا يا خدمات در بستر اينترنت براي مشتريان با كارتهاي شتاب فراهم گرديده و پذيرندگان داراي درگاه مي توانند از طريق سايت رسمي خود عمليات فروش اينترنتي را به انجام رسانند.
نوع خدمت: اطلاع رساني
نحوه ارائه خدمت:
خريد شارژ همراه اول - ايرانسل - رايتل
شرح خدمت:
مشتري گرامي خريد اينترنتي شارژ سيم كارت اعتباري از طريق اين سايت و با استفاده از كارتهاي بانك ملي و با داشتن شماره 16 رقمي كارت ، رمز اينترنتي كارت (قابل دريافت از طريق خودپردازهاي بانك ملي) و پارامتر CVV2 (شماره 3 يا 4 رقمي مندرج بر روي يا پشت كارت) ضروري مي باشد . كاربر گرامي در هيچ يك از مراحل خريد از دكمه هاي Back, Refresh و Forward استفاده نكنيد در غيراينصورت خريد شما با اشكال مواجه خواهد شد. در صورت بروز مشكل در حين عمليات خريد , اطلاعات شارژ كارتهاي شما تنها به آدرس ايميل شماارسال مي شود لذا در وارد كردن آدرس ايميل خود دقت فرماييد. در صورت عدم نمايش و يا عدم دريافت ايميل حاوي رمز شارژ كارت، لطفا شماره 16 رقمي كارت بانكي به همراه تاريخ تراكنش و يا كد پيگيري را به آدرس ايميل epay@bmi.ir ارسال نماييد تا كد رمز شارژ خريداري شده مجددا براي شما ارسال گردد.
نوع خدمت: اطلاع رساني
نحوه ارائه خدمت:
پرداخت اينترنتي قبوض
شرح خدمت:
پرداخت اينترنتي قبوض
نوع خدمت: تعاملي
نحوه ارائه خدمت:
<<   <  1  >   >>  
Powered by DorsaPortal